Všeobecné obchodné podmienky

(ďalej len ako „VOP“)

I. Identifikácia Prevádzkovateľa

  1. Prevádzkovateľ je obchodná spoločnosť fitist s.r.o., so sídlom Stromová 54/A, 831 01 Bratislava – mestská časť Nové Mesto, Slovenská republika, IČO: 46 866 761, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel Sro, vložka č.: 125551/B (ďalej len „Prevádzkovateľ“).
  2. Prevádzkovateľ prevádzkuje športovo relaxačné zariadenie WELL~BE CLUB, ktoré sa nachádza v administratívnej budove LAKESIDE PARK 1, Tomášikova 64, 831 04 Bratislava (ďalej len ako „WELL~BE CLUB“), kde poskytuje najmä služby fitnescentra, pohybové cvičenia, individuálne tréningy, pohybové terapie, masáže, poradenstvo v oblasti zdravého životného štýlu, služby starostlivosti o ľudské telo a myseľ, a pod.
  3. Cieľom a účelom WELL~BE CLUBu je športové vyžitie a regenerácia jeho členov, ako aj iných návštevníkov, a rozširovanie povedomia o zdravom pohybe a zdravom životnom štýle medzi verejnosť.
  4. Prevádzkovateľ vo WELL~BE CLUBe poskytuje služby predovšetkým jeho členom, pričom vybrané služby poskytuje aj osobám, ktoré nie sú jeho členmi.
  5. Kontaktné údaje Prevádzkovateľa sú nasledovné:
    • Adresa  elektronickej pošty: info@wellbeclub.sk
    • Telefónne číslo: +421 911 343 862
  6. Tieto VOP upravujú práva a povinnosti  Prevádzkovateľa ako aj jednotlivých členov a ostatných klientov pri poskytovaní služieb vo WELL~BE CLUBe a sú súčasťou právneho vzťahu medzi Prevádzkovateľom a všetkými členmi a klientami.

II. Členstvo vo WELL~BE CLUBe, Aplikácia a Členský QR kód

  1. Členom môže byť fyzická alebo právnická osoba, ktorá:
    • je zaregistrovaná v aplikácii WELL~BE CLUB, ktorej bližšia špecifikácia sa nachádza v nasledujúcom bode týchto VOP,
    • má Aplikáciu nainštalovanú vo svojom mobilnom zariadení,
    • spĺňa ostatné podmienky pre Člena stanovené v tomto článku VOP (ďalej aj len ako „Člen“).
  2. Maloletá osoba sa môže stať Členom, ak:
    • je dostatočne oboznámená so svojimi povinnosťami vyplývajúcimi z týchto VOP, Prevádzkového poriadku WELL~BE CLUBu (ďalej len „Prevádzkový poriadok“) a je primerane rozumovo vyspelá na dodržiavanie týchto povinností, a
    • právny zástupca maloletej osoby poskytne Prevádzkovateľovi písomné vyhlásenie, že je za Maloletého v plnom rozsahu zodpovedný i v prípade, že ho nedoprevádza v priestoroch Clubu, a že súhlasí so spracovaním osobných údajov Maloletého v zmysle platných právnych predpisov a zásad ochrany osobných údajov Prevádzkovateľa. Maloletí  smú navštevovať WELL~BE CLUB výlučne len na základe podpísaného vyhlásenia podľa tohto bodu.
  3. Aplikácia „WELL~BE CLUB“ (ďalej len ako „Aplikácia“) je dostupná na stiahnutie prostredníctvom app storu v mobilnom zariadení.
  4. Členovia sú oprávnení využívať služby vo WELL~BE CLUBe iba prostredníctvom Aplikácie, ktorá ich oprávňuje na vstup do WELL~BE CLUBu prostredníctvom prístupového QR kódu (ďalej len ako „QR kód“) a zároveň slúži ako klubová recepcia, v ktorej majú možnosť:
    • využívať  objednávkový a rezervačný systém vrátane platobného systému,
    • sledovať obsadenosť klubu vzhľadom na kapacitu priestoru a jednotlivých aktivít,
    • byť oboznamovaný s novinkami a dôležitými udalosťami klubu,
    • mať na vedomí ich WELL~BE kalendár s pripomínajúcimi sa rezervovanými aktivitami,
    • kontroly predplateného Depozitu a predplatených služieb (permanentiek),
    • a pod.
  5. Člen nie je oprávnený vstúpiť do priestorov WELL~BE CLUBu iným spôsobom ako prostredníctvom QR kódu, pokiaľ nie je s Prevádzkovateľom dohodnuté inak.
  6. Člen je povinný svoj prístupový QR kód chrániť pred stratou, zničením, kopírovaním alebo zneužitím. QR kód je neprenosný na inú osobu.
  7. Člen, ktorý je fyzickou osobou, je povinný  umožniť Prevádzkovateľovi vyhotoviť fotografiu jeho tváre po overení jeho totožnosti a túto fotografiu nahrať v Aplikácii do konta Člena, a to za účelom jeho identifikácie.

III. Objednávanie a využívanie služieb, platobné podmienky

  1. Služby vo WELL~BE CLUBe sa poskytujú iba na základe predchádzajúcich individuálnych objednávok, pokiaľ nie je Prevádzkovateľom určené inak, a to v súlade s Rozvrhom poskytovaných služieb s ohľadom na kapacitu priestorov.
  2. Objednanie sa na jednotlivé služby je možné prostredníctvom Aplikácie alebo prostredníctvom webovej stránky www.rezervacie.wellbeclub.sk. Každá služba sa považuje za objednanú až momentom uhradenia jej ceny, t.j. cenu služby je potrebné uhradiť vopred pred jej poskytnutím.
  3. Objednaním sa na akúkoľvek službu vo  WELL~BE CLUBe alebo zakúpením permanentky či iného produktu dochádza k vzniku zmluvného vzťahu s Prevádzkovateľom. O zaplatení ceny bude Členovi doručené potvrdenie prostredníctvom emailu. Toto potvrdenie je zároveň potvrdením o vzniku zmluvného vzťahu. 
  4. Platba za služby poskytované vo  WELL~BE CLUBe je možná prostredníctvom finančného Depozitu vytvoreného v Aplikácii (ďalej len ako „Depozit“), ako aj bankovým prevodom alebo platobnou kartou, alebo osobne v hotovosti do pokladne, a to na základe vystavenej faktúry.
  5. Depozit je možné uhradiť prostredníctvom Aplikácie bankovým prevodom alebo platobnou kartou, alebo osobne v hotovosti do pokladne, a to na základe vystavenej faktúry. Depozit je využiteľný po dobu jedného roku.
  6. Objednanie sa na určitú službu na konkrétny deň a čas je záväzné, pričom objednávku je možné zrušiť najneskôr 12 hodín pred objednaným časom. V prípade, ak sa osoba nedostaví na poskytnutie služby na objednaný čas, je povinná uhradiť celú cenu služby.
  7. V prípade, ak Člen už nebude mať viac záujem o služby ani o produkty WELL~BE CLUBu a nevyčerpá celý jeho Depozit, nevyčerpaná časť Depozitu mu bude vrátená na základe písomnej žiadosti v lehote 15 dní odo dňa jej doručenia Prevádzkovateľovi. V prípade, ak bude mať Člen záväzky voči Prevádzkovateľovi, nevyčerpaná časť Depozitu bude započítaná na úhradu týchto  záväzkov.
  8. Klienti môžu využívať priestory a zariadenie WELL~BE CLUBu výhradne za účelom vlastného športového vyžitia a regenerácie. Využívať priestory WELL~BE CLUBu na podnikateľské aktivity resp. zárobkovú činnosť bez písomného súhlasu Prevádzkovateľa je zakázané.
  9. Bližšie podmienky využívania služieb vo WELL~BE CLUBe sú upravené v Prevádzkovom poriadku, ktorý je dostupný v Aplikácii nižšie v tomto texte, ako aj na webovej stránke www.wellbeclub.sk, ako aj v priestoroch WELL~BE CLUBu.
  10. Každý návštevník sa vstupom do WELL~BE CLUBu  zaväzuje dodržiavať Prevádzkový poriadok.
  11. V prípade, ak si Člen zakúpi permanentku platnú určité obdobie a v tomto období ju nevyužije, nemá nárok na vrátenie nevyužitej časti ceny služieb. Výnimkami sú nasledovné prípady:
    • lekárom potvrdené tehotenstvo a práceneschopnosť v trvaní viac ako 6 mesiacov, pričom v takýchto prípadoch môže Člen na základe písomnej požiadať o vrátanie nevyužitej časti zaplatenej ceny služieb,
    • lekárom potvrdená práceneschopnosť, pričom v takomto prípade sa platnosť permanentky prerušuje momentom vzniku pracovnej neschopnosti a momentom ukončenia pracovnej neschopnosti začína plynúť platnosť permanentky na zostávajúcu časť obdobia.
  12. Ak dôjde k zatvoreniu prevádzky WELL~BE CLUBu  na viac ako 7 dní v priebehu jedného kalendárneho mesiaca, platnosť nevyčerpaných permanentiek sa predlžuje o počet dní zatvorenia prevádzky.
  13. Člen nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo právo voči Prevádzkovateľovi z právneho vzťahu vzniknutého v súvislosti s poskytovaním a využívaním služieb vo WELL~BE CLUBe, ako aj v súvislosti s nákupom produktov vo WELL~BE CLUBe ,na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu Prevádzkovateľa.

IV. Nákup produktov

  1. Vo WELL~BE CLUBe je možné zakúpiť si produkty ponúkané na predaj a to prostredníctvom samoobslužnej pokladne. Nákup a zaplatenie ceny produktov cez samoobslužnú pokladňu je možné uskutočniť tak, že kupujúci sa po naskenovaní  QR kódu prihlási do systému pokladne, v  ktorej označí zakúpené produkty a cenu za ne a) zaplatí z Depozitu v Aplikácii, alebo b) platobnou kartou.
  2. Kupujúci je povinný zaplatiť za zakúpené produkty prostredníctvom samoobslužnej pokladne bezodkladne po ich zakúpení, najneskôr pred opustením priestoru prevádzky. Nesplnenie tejto povinnosti je dôvodom na udelenie zákazu vstupu do WELL~BE CLUBu a na odstúpenie od zmlúv uzatvorených s Prevádzkovateľom.

V. Sankcie za porušenie povinností

  1. V prípade, ak zo strany Člena dôjde k závažnému porušeniu týchto VOP alebo Prevádzkového poriadku, je Člen povinný zaplatiť Prevádzkovateľovi zmluvnú pokutu  vo výške 300 Eur. Nárok na náhradu škody, ktorá vznikla porušením povinnosti zo strany Člena, nie je zmluvnou pokutou dotknutý. Za závažné porušenie týchto VOP alebo Prevádzkového poriadku sa považuje najmä nie však výlučne:
    • uvedenie nepravdivých informácií o svojej osobe pri uzavieraní Zmluvy alebo nepravdivých informácií o svojom zdravotnom stave pred poskytovaním služby,
    • poskytnutie prístupového QR kódu z Aplikácie Člena inej osobe,
    • využitie priestorov WELL~BE CLUBu na podnikateľskú aktivitu resp. zárobkovú činnosť Člena bez písomného súhlasu Prevádzkovateľa,
    • neuhradenie ceny za produkt zakúpený vo WELL~BE CLUBe prostredníctvom samoobslužnej pokladne bezodkladne po jeho zakúpení, najneskôr pred opustením priestoru prevádzky,
    • prisvojenie si akéhokoľvek majetku Prevádzkovateľa,
    • poškodenie alebo ničenie materiálneho vybavenia WELL~BE CLUBu,
    • opakované nerešpektovanie Prevádzkového poriadku alebo pokynov personálu WELL~BE CLUBu,
    • spáchanie úmyselného priestupku alebo trestného činu voči inému Členovi, personálu WELL~BE CLUBu alebo osobe spolupracujúcej s WELL~BE CLUBu,
    • rozširovanie nepravdivých informácií a poškodzovanie mena prevádzky WELL~BE CLUBu.
  2. Závažné porušenia uvedené v predchádzajúcom bode  tohto článku týchto VOP sú spolu s dôvodmi uvedenými v čl. V., bode 15. Prevádzkového poriadku tak isto dôvodmi na:
    • udelenie zákazu vstupu do priestorov WELL~BE CLUBu zo strany Prevádzkovateľa,
    • odstúpenie od zmlúv, predmetom ktorých je poskytovanie služieb alebo kúpa produktov, uzatvorených medzi Členom a Prevádzkovateľom, zo strany Prevádzkovateľa. 

VI. Informovanie spotrebiteľov o ich právach

1. Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá pri využívaní  služieb vo WELL~BE CLUBe  nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania.

2. Kontaktné údaje Prevádzkovateľa, prostredníctvom ktorých s ním môžu spotrebitelia komunikovať sú uvedené v čl. I. týchto VOP.

Zodpovednosť za vady

3. Prevádzkovateľ ako predávajúci zodpovedá Spotrebiteľovi za akúkoľvek vadu, ktorú má predaná vec v čase jej dodania kupujúcemu a ktorá sa prejaví do dvoch rokov od dodania veci.

4. V prípade, ak sa na veci, ktorú si Spotrebiteľ kúpil od Prevádzkovateľa, vyskytnú vady, Spotrebiteľ si môže uplatniť svoje práva zo zodpovednosti za vady v zmysle príslušných ustanovení zákona č. 40/1964 Občianskeho zákonníka. Spotrebiteľ môže uplatňovať práva zo zodpovednosti za vady, len ak vytkol vadu do dvoch mesiacov od zistenia vady, najneskôr do dvoch rokov od dodania veci, resp. do jedného roka od dodania použitej veci.

5. Prevádzkovateľ zodpovedá za vady ním poskytovaných služieb, ktoré sa prejavia počas poskytovania danej služby.

6. V prípade, ak má služba poskytnutá Prevádzkovateľom Spotrebiteľovi vadu, spotrebiteľ môže túto vadu vytknúť písomne v lehote 3 dní od poskytnutia služby.

7. Vadu veci alebo služby možno vytknúť v ktorejkoľvek prevádzkarni Prevádzkovateľa, u inej osoby, o ktorej obchodník oboznámil spotrebiteľa pred uzavretím zmluvy alebo pred odoslaním objednávky, alebo prostriedkami diaľkovej komunikácie na adrese sídla alebo miesta podnikania Prevádzkovateľa alebo na inej adrese, o ktorej Prevádzkovateľ oboznámil Spotrebiteľa pri uzavretí zmluvy alebo po uzavretí zmluvy. Na vytknutie vady je možné využiť aj vyššie uvedené emailovú adresu Prevádzkovateľa.

8. Prevádzkovateľ poskytne Spotrebiteľovi písomné potvrdenie o vytknutí vady bezodkladne po jej vytknutí, uvedie v ňom lehotu, v ktorej vadu odstráni, pričom Prevádzkovateľ je povinný odstrániť vadu v primeranej lehote. Primeranou lehotou sa rozumie najkratší čas, ktorý Prevádzkovateľ potrebuje na posúdenie vady a na opravu alebo výmenu veci s prihliadnutím na povahu veci a povahu a závažnosť vady. Lehota nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý Prevádzkovateľ nemôže ovplyvniť.

Právo spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy

9. Ak došlo k uzatvoreniu zmluvy medzi Prevádzkovateľom a Spotrebiteľom prostredníctvom Aplikácie, webovej stránky Prevádzkovateľa alebo iným spôsobom výlučne prostriedkami diaľkovej komunikácie, je Spotrebiteľ oprávnený odstúpiť od takejto zmluvy v lehote 14 dní odo dňa jej uzatvorenia aj bez uvedenia dôvodu, okrem zmlúv, ktorých predmetom je poskytnutie služby, uvedených v nasledujúcom bode.

10. Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy uzatvorenej s Prevádzkovateľom, predmetom ktorej je poskytnutie služby, ak:

  • podľa zmluvy má Prevádzkovateľ poskytnúť tieto služby v presne dohodnutom čase alebo v presne dohodnutej lehote,
  • došlo k úplnému poskytnutiu služby a poskytovanie služby začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy s výslovným súhlasom Spotrebiteľa a Spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, ak je podľa zmluvy Spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu.

11. Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy v zmysle bodu 9. tohto článku VOP v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom médiu, pričom môže na to použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý je zverejnený na webovej stránke Prevádzkovateľa www.wellbeclub.sk.

12. V prípade, ak je predmetom zmluvy poskytnutie služby po udelení výslovného súhlasu spotrebiteľa so začatím poskytovania služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, Spotrebiteľ je povinný uhradiť Prevádzkovateľovi cenu za skutočne poskytnuté plnenie.

Právo spotrebiteľa podať žiadosť o nápravu

13. Spotrebiteľ má právo podať Prevádzkovateľovi ako obchodníkovi žiadosť o nápravu podľa zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, a to najmä ak medzi spotrebiteľom a Prevádzkovateľom vznikne spor z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady alebo ak sa spotrebiteľ domnieva, že Prevádzkovateľ porušil iné práva spotrebiteľa.

14. V prípade, ak Prevádzkovateľ zamietne spotrebiteľovu žiadosť o nápravu, alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov je zverejnený na webovej stránke Ministerstva hospodárstva SR: ohttps://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1

VII. Zmeny VOP

  1. Aktuálne znenie týchto VOP je dostupné na webovej stránke www.wellbeclub.sk ako aj v Aplikácii. Ustanovenia týchto VOP je Prevádzkovateľ oprávnený kedykoľvek meniť a to najmä z nasledovných dôvodov:
    • zmena príslušných právnych predpisov,
    • zmena na trhu poskytovania služieb fitnescentier a služieb starostlivosti o ľudské telo vrátane súvisiacich služieb, ktoré Prevádzkovateľ poskytuje, ktoré sú objektívne spôsobilé ovplyvniť poskytovanie služieb Prevádzkovateľom,
    • zmena alebo rozšírenie portfólia služieb,
    • zmena technických, informačných alebo bezpečnostných systémov Prevádzkovateľa alebo organizačných zmien ovplyvňujúcich poskytovanie služieb,
    • zvyšovanie kvality, bezpečnosti a dostupnosti poskytovaných služieb,
    • zvýšenie cien členského, služieb a produktov v dôsledku inflácie
    • podľa vlastného uváženia z akýchkoľvek iných dôvodov.
  2. Každú zmenu podľa písmen a) až f) predchádzajúceho bodu tohto článku je Prevádzkovateľ povinný oznámiť Členovi minimálne 15 dní pred nadobudnutím jej účinnosti a to prostredníctvom emailovej adresy zadanej v Aplikácii. V prípade zmeny podľa písmena g) predchádzajúceho bodu tohto článku, je Člen v prípade jeho nesúhlasu s takouto zmenou oprávnený odstúpiť od jeho zmlúv uzatvorených s Prevádzkovateľom, ak sa táto zmena dotýka ich obsahu, a to na základe písomného odstúpenia doručeného Prevádzkovateľovi v lehote 15 dní odo dňa jej oznámenia, pričom za deň oznámenia zmeny sa považuje deň odoslania emailovej správy s oznámením tejto zmeny.
  3. Dňom účinnosti zmeny podľa bodu 1. tohto článku sa zmluvný vzťah medzi Prevádzkovateľom a Členom riadi zmenenými zmluvnými podmienkami.

VIII. Záverečné ustanovenia

  1. Pre definíciu pojmov, ktoré nie sú definované v týchto VOP, platia definície z Prevádzkového poriadku alebo z  písomnej Zmluvy individuálne uzatvorenej medzi Prevádzkovateľom a Členom. V prípade, že sa líšia jednotlivé ustanovenia týchto VOP od jednotlivých ustanovení Prevádzkového poriadku, potom ustanovenia Prevádzkového poriadku majú prednosť pred ustanoveniami VOP. Odlišné zmluvné ustanovenia majú prednosť pred týmito VOP aj pred Prevádzkovým poriadkom.
  2. Člen je povinný oznamovať Prevádzkovateľovi akúkoľvek zmenu osobných, alebo kontaktných údajov uvedených v Aplikácii a to bez zbytočného odkladu po tom, čo k tejto zmene došlo.
  3. Právne vzťahy neupravené týmito VOP sa spravujú zákonom č. 513/1991 Zb. Obchodným zákonníkom, okrem tých častí spotrebiteľských zmlúv, na ktoré sa vzťahuje osobitná spotrebiteľská právna úprava. Všetky právne vzťahy vzniknuté v súvislosti s poskytovaním a využívaním služieb vo WELL~BE CLUBe, ako aj v súvislosti s nákupom produktov vo WELL~BE CLUBe sa spravujú slovenským právnym poriadkom. Na riešenie prípadných sporov vzniknutých z týchto právnych vzťahov sú oprávnené príslušné súdy Slovenskej republiky. 

V Bratislave dňa 23.07.2024

fitist s.r.o.